• 13-06-2008, 21:11:15
    #1
    Ortak bir çalışma sonuçu çıkartmış olduğumuz projeasp.com scriptini ücretsiz olarak sunuyoruz.

    Sistem asp olarak kodlandı ve databese olarak ise access kullanıldı.İlerleyen versiyonlarda mysqlli sürümünüde çıkarmaya çalışacağız.

    Scripti buradan download yapabilirsiniz.

    Script daha geliştirme aşamasında olduğundan dolayı gözümüzden kaçan hatalar olabilir. Bu yüzden bize hata bildiriminde de bulunabilirseniz seviniriz.

    Herkese iyi çalışmalar dilerim...
  • 13-06-2008, 21:14:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ücretsiz vbulletin sürümünden kastınız nedır bıraz daha açıklık getirebılırmısınız ?
  • 13-06-2008, 22:12:03
    #3
    jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücretsiz vbulletin sürümünden kastınız nedır bıraz daha açıklık getirebılırmısınız ?
    Vbulletin'in asp versiyonu gibi diyebiliriz.Tabiki şuan için gelişim aşamasında asp olarak kodlanmış portal ve forum scriptidir.Bundan dolayı bu şekilde bir benzetme kullandık.
  • 14-06-2008, 00:09:26
    #4
    Gpr
    Üyeliği durduruldu
    ExDizAyN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vbulletin'in asp versiyonu gibi diyebiliriz.Tabiki şuan için gelişim aşamasında asp olarak kodlanmış portal ve forum scriptidir.Bundan dolayı bu şekilde bir benzetme kullandık.
    Merhaba Bir çok eksiğiniz varken hiç tereddütsüz vbulletin'in asp versuyonu diyebiliyorsun tabiki herkesin eksiklikleri vardır bunlar zaman la aşılır fakat elindeki vbulletin e kıyaslanamayacak kadar basit bir script basit dememin maksadı göz önünde vbulletin sistemini bulundurarak söylenmiş bir sözdür çalışmalarınızın devamı dilerim yapabileceğimiz birşey olursa bizde destekleriz fakat güzel ve kullanışlı bir script derseniz benim görüşüm daha yerinde bir kelime olur vbulletin in asp versiyonu demek biraz alakasız olmuş
  • 14-06-2008, 00:13:12
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    vbulletin forumdur siz portal diyorsunuz, basit bir forum sistemi olmuş..
    tema desteği varmı acaba..
    ancak yinede ücretsiz olması ve ASP olmasından ötürü sizi kutluyor, üzerinde çalışmanızı diliyorum
  • 14-06-2008, 00:21:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel olmuş gerçekten niye bizden biri yapamasın değilmi inşallah iyice ilerletirsiniz de Almanlara vereceğimiz paraya kendi insanımıza veriririz.
  • 14-06-2008, 02:03:31
    #7
    elinize saglık.
  • 14-06-2008, 10:25:10
    #8
    Güzel olmuş.
  • 14-06-2008, 11:14:04
    #9
    Yorumlayan arkadaşlar için teşekkür ederim. Evet vbulletin demem hata olmuş olabilir.Bu yüzden sizlerden özür dilerim.Daha bayağı ilerlememiz gerekiyor.Tema konusuna gelince içerisinde 3 adet tema geliyor ve temalarınızı css bilginiz ile düzenleme yapabiliyorsunuz.