Vbulletin'in asp versiyonu gibi diyebiliriz.Tabiki şuan için gelişim aşamasında asp olarak kodlanmış portal ve forum scriptidir.Bundan dolayı bu şekilde bir benzetme kullandık.
Merhaba Bir çok eksiğiniz varken hiç tereddütsüz vbulletin'in asp versuyonu diyebiliyorsun tabiki herkesin eksiklikleri vardır bunlar zaman la aşılır fakat elindeki vbulletin e kıyaslanamayacak kadar basit bir script basit dememin maksadı göz önünde vbulletin sistemini bulundurarak söylenmiş bir sözdür çalışmalarınızın devamı dilerim yapabileceğimiz birşey olursa bizde destekleriz fakat güzel ve kullanışlı bir script derseniz benim görüşüm daha yerinde bir kelime olur vbulletin in asp versiyonu demek biraz alakasız olmuş