• 14-06-2008, 11:27:39
    #10
    gerçekten güzel bi çalışma olmuş emeginize saglık
  • 14-06-2008, 12:39:12
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ellerinize sağlık..
  • 14-06-2008, 14:24:05
    #12
    Başarılar diliyorum zamanla dahada geliştirlecektir
  • 14-06-2008, 16:29:18
    #13
    seo şarttttt.
  • 15-06-2008, 12:42:24
    #14
    saol eline saglik
  • 15-06-2008, 12:51:27
    #15
    imajlar webwiz forumdan hediyemi
  • 15-06-2008, 12:53:14
    #16
    Bir kaç kişinin kodlamasına göre çok güzel olmuş.

    Fakat vbulletine ben hiç benzetemedim.Umarım geliştirirsiniz bunu. PHP olsa daha iyi olurdu.
  • 04-08-2008, 18:21:14
    #17
    Eleştirilerimiz Kadar Her yeni girişime destekte olmak lazım .Elinize Sağlık + Rep