Konu
Projeasp Ücretsiz Vbulletin sürümü
15-06-2008, 12:53:14
#16
BEYZADE
Bir kaç kişinin kodlamasına göre çok güzel olmuş.
Fakat vbulletine ben hiç benzetemedim.Umarım geliştirirsiniz bunu. PHP olsa daha iyi olurdu.