• 26-03-2018, 20:36:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar bir itiraf sitesi kurdum script netten buldum kurdum fakat mobilden girdigimde mobil uyumlu olmadigi için dogal olarak yakınlaştırmak gerekiyor falan buna nasil bir çare bulabilirim yada nasil mobil uyumlu yapabilirim yardımcı olacak var mı ?
  • 26-03-2018, 20:38:28
    #2
    Her yere konu açmazsan yardımcı olan olacaktır.
  • 26-03-2018, 20:40:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    cRueL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her yere konu açmazsan yardımcı olan olacaktır.
    tam olarak nereye açacagımı bilemedigim için öyle yaptım Sorry
  • 26-03-2018, 20:40:53
    #4
    Responsive tema kullanman gerekti , eğer fazla bilmiyorsan yazılımcı biriyle anlaşabilirsin