merhaba arkadaşlar bir itiraf sitesi kurdum script netten buldum kurdum fakat mobilden girdigimde mobil uyumlu olmadigi için dogal olarak yakınlaştırmak gerekiyor falan buna nasil bir çare bulabilirim yada nasil mobil uyumlu yapabilirim yardımcı olacak var mı ?