• 28-08-2014, 18:19:56
    #37
    bantumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam referansı sil diyince "http://www.piramitmermer.com/pidmin/index.php?s=referansi_sil&id=1" bu adrese gidiyor bu sorunu nasıl çözeriz
    O adrese gitmesinin neresinde problem ? Referansı sil sayfasına silinecek referansın id değeri yollanıyor ki veritabanında hangi referansın silineceği bilinsin.
  • 28-08-2014, 20:32:27
    #38
    RebornChild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O adrese gitmesinin neresinde problem ? Referansı sil sayfasına silinecek referansın id değeri yollanıyor ki veritabanında hangi referansın silineceği bilinsin.
    hocam o olayı çözdüm kusura bakmayında şimdi sildim tüm referansları ama anasayfadan referanslara bakınca silinmiyor nerden alıyor tam olarak nasıl silebiliriz acaba
  • 28-08-2014, 20:39:51
    #39
    bantumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o olayı çözdüm kusura bakmayında şimdi sildim tüm referansları ama anasayfadan referanslara bakınca silinmiyor nerden alıyor tam olarak nasıl silebiliriz acaba
    Sistemi düzgünce kurup veritabanı bağlantılarını yaptıysanız referansı admin panelinden sildiğinizde referanslar sayfasından da silinecektir.
  • 09-09-2014, 20:10:07
    #40
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler paylaşım için elinize sağlık
  • 11-09-2014, 09:26:51
    #41
    Maşşallah illegalin dibine vurmuşsun tüm ADOBE ailesi sende
  • 11-09-2014, 12:38:52
    #42
    tebrik ederim. guzel calisma...
    kurdum guzel calisiyor...
    http://evtasi.youprog.com/

    ama 2 tane iyilestirme adina elestirim var...
    1. logo ve ondeki resimleri panelden nasil ayarlariz..
    2. iletisime email gelince adminede mail gitsin uyari olarak...
    yoksa sirket sahibi hergun panelemi girip bakcak?
  • 11-09-2014, 13:04:17
    #43
    Harika emeğinize sağlık.
  • 11-09-2014, 17:01:16
    #44
    ufoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrik ederim. guzel calisma...
    kurdum guzel calisiyor...
    http://evtasi.youprog.com/

    ama 2 tane iyilestirme adina elestirim var...
    1. logo ve ondeki resimleri panelden nasil ayarlariz..
    2. iletisime email gelince adminede mail gitsin uyari olarak...
    yoksa sirket sahibi hergun panelemi girip bakcak?

    Ben bu scripti belli bir site için yazdığımdan dolayı logonun değişmesi gibi bir ihtiyaç olmadığından kodlanmasının da bir gereği yoktu. Öndeki resimlerde aynı şekilde. Ayrıca iletişim kısmıda müşterinin isteği üzerine o şekilde yapıldı. Ufak değiştirmeler ile smtp yada mail fonksiyonu ile mailinize göndertebilirsiniz. Bunlar php bilgisi mevcut kişiler tarafından yapılması kolay şeylerdir. Ama dediğim gibi tek bir site için hazırlanmış olduğundan ve müşterim ücreti ödemediğinden paylaştım. Ekleme ve çıkarma işlemleri size ait.
  • 11-09-2014, 23:27:37
    #45
    @RebornChild Hocam öncelikle paylaşımınız için çok teşekkür ederim. Fakat ben scripti kurduğumda üstteki kurumsal/referanslarımız/iletişim kısımları çalışmıyor. Tıkladığımda 403 forbidden hatası alıyorum. 3-4 kez kurulumu tekrarladım ve eksizsiz yaptığımı düşünüyorum. Acaba sorun nerede olabilir yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.