ufoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tebrik ederim. guzel calisma...
kurdum guzel calisiyor...
http://evtasi.youprog.com/

ama 2 tane iyilestirme adina elestirim var...
1. logo ve ondeki resimleri panelden nasil ayarlariz..
2. iletisime email gelince adminede mail gitsin uyari olarak...
yoksa sirket sahibi hergun panelemi girip bakcak?

Ben bu scripti belli bir site için yazdığımdan dolayı logonun değişmesi gibi bir ihtiyaç olmadığından kodlanmasının da bir gereği yoktu. Öndeki resimlerde aynı şekilde. Ayrıca iletişim kısmıda müşterinin isteği üzerine o şekilde yapıldı. Ufak değiştirmeler ile smtp yada mail fonksiyonu ile mailinize göndertebilirsiniz. Bunlar php bilgisi mevcut kişiler tarafından yapılması kolay şeylerdir. Ama dediğim gibi tek bir site için hazırlanmış olduğundan ve müşterim ücreti ödemediğinden paylaştım. Ekleme ve çıkarma işlemleri size ait.