tebrik ederim. guzel calisma...
kurdum guzel calisiyor...
http://evtasi.youprog.com/
ama 2 tane iyilestirme adina elestirim var...
1. logo ve ondeki resimleri panelden nasil ayarlariz..
2. iletisime email gelince adminede mail gitsin uyari olarak...
yoksa sirket sahibi hergun panelemi girip bakcak?