• 08-03-2014, 02:21:09
    #19
    cattcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar site içinde yapılan tüm işlemler Twitter'ın belirlediği standartlara uygun olarak yapılandırılmıştır. Bu konuda gönül rahatlığı ile size garanti verebilirim.
    Domain ban olayı bence de çözülemez bir durum. Mesala ben sizin domainizi spam gibi gösterip paylaşıp durursam nolcak? 2-3 ay sonra domain ban yerse nasıl yapcaksınız ki? İstediğiniz kadar limitleri aşmasanız da bu domain ban olayına çözüm bulmanız zor gibi gözüküyor. Amacım konuyu baltalamak değil ama bu işi tüm yönleriyle ele almak gerekiyor.
  • 08-03-2014, 02:35:54
    #20
    Üyeliği durduruldu
    aliosmanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain ban olayı bence de çözülemez bir durum. Mesala ben sizin domainizi spam gibi gösterip paylaşıp durursam nolcak? 2-3 ay sonra domain ban yerse nasıl yapcaksınız ki? İstediğiniz kadar limitleri aşmasanız da bu domain ban olayına çözüm bulmanız zor gibi gözüküyor. Amacım konuyu baltalamak değil ama bu işi tüm yönleriyle ele almak gerekiyor.
    10binlerce kişiye sahip uygulamalarımız mevcut, domain ve uygulama değiştirilip tüm kullanıcılara o zamana kadar kazanmış oldukları kadar kullanıcıyı geri iade edebiliriz.
  • 08-03-2014, 12:26:22
    #21
    Üyeliği durduruldu
    GÜNCELLEME
    Sistemimizde artık kendi twitter uygulamanızı kendiniz belirliyorsunuz ve istediğiniz şekilde sınırsız işlem yapabiliyorsunuz.
  • 10-03-2014, 01:22:40
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Sitemizin ismi takip.fr olacaktır. Yarın tüm güncelleme yapılacaktır. Hiç kimse bundan etkilenmeyecektir. Uygulamalarınızdan yine farklidunyalar olarak girebileceksiniz.
  • 10-03-2014, 01:50:00
    #23
    api key, title vs dolduruyorum en alttan kaydet diyorum pop up pencerede onaylıyormusunuz diyor onayla diyorum sayfa yenileniyor ve herşey siliniyor arkadaş?

    Kaç defa denedim hep aynı oluyor.
  • 10-03-2014, 13:47:41
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    api key, title vs dolduruyorum en alttan kaydet diyorum pop up pencerede onaylıyormusunuz diyor onayla diyorum sayfa yenileniyor ve herşey siliniyor arkadaş?

    Kaç defa denedim hep aynı oluyor.
    Kullanıcı Adınız nedir? O Bölümde güvenlik var eğer olması gerekenden farklı bir içerik giriyorsanız kabul etmeyecektir.
  • 11-03-2014, 01:42:26
    #25
    Elinize sağlık tebrik ediyorum güzel bir proje olmuş.
  • 11-03-2014, 18:11:09
    #26
    şimdi üstad test aşamasındayım sistem üzerinde. Siteyi kurduk 2 tane takipçi var hesapta görünen onların adına Tweet atıyorum ama tweet gitmiş gibi görünmüyor. Bunun nasıl aşacağız. Büyük reklam çalışması yaptırmayı düşünüyorum sisteme ama tweet olayı takip ettirme olayı nasıl olacak acaba?

    +

    Havuzdaki Takipçinin birisine takipçi göndermeyi denedim oda gitmedi. yardımcı olabilirmisin.
  • 11-03-2014, 21:55:46
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi üstad test aşamasındayım sistem üzerinde. Siteyi kurduk 2 tane takipçi var hesapta görünen onların adına Tweet atıyorum ama tweet gitmiş gibi görünmüyor. Bunun nasıl aşacağız. Büyük reklam çalışması yaptırmayı düşünüyorum sisteme ama tweet olayı takip ettirme olayı nasıl olacak acaba?

    +

    Havuzdaki Takipçinin birisine takipçi göndermeyi denedim oda gitmedi. yardımcı olabilirmisin.
    Uygulama ayarlarını sadece READ yapmışsınız.
    READ & Write olması gerekiyor. Yönetim panelinde böyle olması gerektiği yazmaktadır.