Arkadaşlar site içinde yapılan tüm işlemler Twitter'ın belirlediği standartlara uygun olarak yapılandırılmıştır. Bu konuda gönül rahatlığı ile size garanti verebilirim.
Domain ban olayı bence de çözülemez bir durum. Mesala ben sizin domainizi spam gibi gösterip paylaşıp durursam nolcak? 2-3 ay sonra domain ban yerse nasıl yapcaksınız ki? İstediğiniz kadar limitleri aşmasanız da bu domain ban olayına çözüm bulmanız zor gibi gözüküyor. Amacım konuyu baltalamak değil ama bu işi tüm yönleriyle ele almak gerekiyor.