Teşekkür ederim. Bi logo hazırlamıştım fakat deepfreezli pc olduğundan silindi. Pek ps bilgim yok logo hazırlayabilecek bi gönüllü arıyorum
Bu arada bunu kullanmak isteyenler
https://www.r10.net/1061251582-post66.html
paylaşım içinde teşekkürler hocam...