irFaNLiNe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim. Bi logo hazırlamıştım fakat deepfreezli pc olduğundan silindi. Pek ps bilgim yok logo hazırlayabilecek bi gönüllü arıyorum

Bu arada bunu kullanmak isteyenler https://www.r10.net/1061251582-post66.html
paylaşım içinde teşekkürler hocam...