• 15-06-2010, 13:03:46
    #10
    Üyeliği durduruldu
    irFaNLiNe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @guv2000

    İnceledim. Aslında 1 aydır aradığım kod bu. Bunu biraz daha geliştirip istediğim hale getiricem.

    Ayrıca Template Monster 23062 için teşekkür ederim. Onu düzenlemeye başladım bile. Sabah yarısını yapmıştım fakat lanet olası deepfreezeli bilgisayarda elektrik düşünce silindi hepsi. Salı günü silbaştan tekrar yapıcam onu.
    @RedZ

    Karşılıklıysa iyidir (:

    @bycapslock

    Kodunuzu incelicem. Büyük ihtimal sizinkisi daha çok işime yarar. Şuan elimde host bulunmadığı için inceleyemiyorum. Teşekkür ederim.
    ,

    23062 parayla değilmi satınmı aldın
  • 15-06-2010, 13:05:34
    #11
    irFaNLiNe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @guv2000

    İnceledim. Aslında 1 aydır aradığım kod bu. Bunu biraz daha geliştirip istediğim hale getiricem.

    Ayrıca Template Monster 23062 için teşekkür ederim. Onu düzenlemeye başladım bile. Sabah yarısını yapmıştım fakat lanet olası deepfreezeli bilgisayarda elektrik düşünce silindi hepsi. Salı günü silbaştan tekrar yapıcam onu.
    @RedZ

    Karşılıklıysa iyidir (:

    @bycapslock

    Kodunuzu incelicem. Büyük ihtimal sizinkisi daha çok işime yarar. Şuan elimde host bulunmadığı için inceleyemiyorum. Teşekkür ederim.
    Kodu ben kullanıyorum sitede..
    Dilersen host konusunda yardımcı olabilirim..
  • 15-06-2010, 13:09:46
    #12
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <?
      //Bugünkü Zamandan Önce Bir Tarih Girilirse Kaç Gün Geçtiğini,  
      //Bugünkü Zamandan Sonra Bir Tarih Girilirse Ne Kadar Kaldığığını Verir...  
     
      define("SANIYE",1); 
      define("DAKIKA_SN",60*SANIYE); 
      define("SAAT_SN",60*DAKIKA_SN); 
      define("GUN_SN",24*SAAT_SN); 
     
      class KalanZaman {  
        var $snfark,$gun,$saat,$dakika,$saniye;  
        var $durum="Var";  
        function KalanZaman($g) {   
          $this->hesapla($g);  
        }  
        function hesapla($v) {   
          $this->snfark =strtotime($v)-time();   
          if($this->snfark<0) {    
            $this->snfark *= (-1);    
            $this->durum  ="oluyor ve Ömürlerinin sonuna dek sürecek..";   
          }   
          $this->gun   =floor($this->snfark/GUN_SN);   
          $this->snfark  -= $this->gun*GUN_SN;   
          $this->saat  =floor($this->snfark/SAAT_SN);   
          $this->snfark  -= $this->saat*SAAT_SN;   
          $this->dakika   =floor($this->snfark/DAKIKA_SN);   
          $this->snfark  -= $this->dakika*DAKIKA_SN;   
          $this->saniye   =$this->snfark;  
        }  
        function rString() {   
          $retVal="";  if($this->gun!=0)    
          $retVal .= $this->gun." Gün ";   
          if($this->saat!=0)   $retVal .=$this->saat." Saat ";   
          if($this->dakika!=0)   $retVal .=$this->dakika." Dakika ";   
            if($this->saniye!=0)   $retVal .=$this->saniye." Saniye";   
              return $retVal." ".$this->durum;  
        } 
      } 
     
     
      $girilen_zaman="2010-01-01 10:00"; 
      $kalan_zaman=new KalanZaman("$girilen_zaman"); //Girilen Değerler MySQL datetime Formatıdır.  :) 
     
      echo "Ayşe ve Ali'nin hikayesi başlayalı ; "; 
      echo $kalan_zaman->rString(); 
    ?>
    Teşekkürler bu kod işime yaracak.
  • 15-06-2010, 19:11:07
    #13
    SagoKasva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ,

    23062 parayla değilmi satınmı aldın
    Hayır hocam. Bi arkadaştan istedim bana swf olarak gönderdi. Bi swf decompilier kullanarak düzenliyorum. Fontlarda sorun çıkarmıştı, ben de sistemdeki fontları kullandım. Bazı yerlerinde sorun var flash ın. Örneğin fotoğraf albümünde 3 sayfada da aynı 4 resim var. Sonra devamını oku düğmelerinin hepsi aynı yere çıkıyor. Yani aynı yazıyı görüyor. Bunları halledemedim. Bana yaz bölümünde ise form nasıl bana mail atcak anlamış değilim. Zaten ordaki clear ve send butonları da bozuk.. Yani hayallerim suya düştü diyebilirim ama hala uğraşıyorum.


    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kodu ben kullanıyorum sitede..
    Dilersen host konusunda yardımcı olabilirim..
    Hocam bu kodu kullanabileceğim güzel bir index arıyorum. Tam ortasında kod bulunacak şekilde.

    Örneğin: http://www.ourtuts.com/free-site-und...tion-template/ şu countdown scriptini countup a çevirebilseydim çok güzel olurdu. Onu yapamadım.

    Host desteği teklifiniz için teşekkür ederim. Eğer firma iseniz ve sıfırdan hosting açmayı planlıyorsanız gerek yok. Ama eğer birkaç gün kullanabileceğim bir host varsa elinizde denemelerimi orada yapabilirim. Ben arkadaştan domain alcam, hostu da kendisi verecekti. Fakat firmanın domain için kredi yüklemesini bekliyoruz. Bir kaç güne aktif olur umarım.

    Ekleme/Düzenleme: countdown u countup a çevirmeyi başardım. çok düzgün çalışıyor. dakikasını dahi doğru hesaplıyor. Host konusuna gelince. Şimdi hocam arkadaştan templatemonster 23062 flash ını koyacağım site için domain ve host aldım. Bir de bu hazırladığım countup u koyacağım site lazım. Şimdilik imkanım olmadığından co.cc'den bi domain aldım. Eğer o domain'e host verirseniz çok memnun olurum.
  • 17-06-2010, 13:23:49
    #14
    Nihayet basit birşey yapmayı başardım. http://www.yarimle.co.cc
  • 17-06-2010, 13:39:09
    #15
    Üyeliği durduruldu
    irFaNLiNe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nihayet basit birşey yapmayı başardım. http://www.yarimle.co.cc
    Çok güzel olmuş usta vallahi. Ellerine sağlık.
  • 17-06-2010, 13:53:07
    #16
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel olmuş usta vallahi. Ellerine sağlık.
    Teşekkür ederim. Normal bir tepki bekliyordum kızdan ama kız ağladı. Şimdi de template monster 23062 yi editlemeye devam ediyorum. Bakalım ondaki tepkisi ne olucak
  • 17-06-2010, 13:53:55
    #17
    süper olmuş birde logosu da olsa tam 4 4 lük muhteşem bir site olur emegine saglık çok güzel iş çıkartmışsın....
  • 17-06-2010, 14:14:32
    #18
    S3L0c4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süper olmuş birde logosu da olsa tam 4 4 lük muhteşem bir site olur emegine saglık çok güzel iş çıkartmışsın....
    Teşekkür ederim. Bi logo hazırlamıştım fakat deepfreezli pc olduğundan silindi. Pek ps bilgim yok logo hazırlayabilecek bi gönüllü arıyorum

    Bu arada bunu kullanmak isteyenler https://www.r10.net/1061251582-post66.html