S3L0c4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
süper olmuş birde logosu da olsa tam 4 4 lük muhteşem bir site olur emegine saglık çok güzel iş çıkartmışsın....
Teşekkür ederim. Bi logo hazırlamıştım fakat deepfreezli pc olduğundan silindi. Pek ps bilgim yok logo hazırlayabilecek bi gönüllü arıyorum

Bu arada bunu kullanmak isteyenler https://www.r10.net/1061251582-post66.html