• 23-10-2022, 08:08:25
    #10
    İmzama bakabilirsiniz, MyBB ile mükemmel bir forum kurabilirim.
  • 23-10-2022, 10:16:44
    #11
    Forum kurmak kolaydir önemli olan tema ve modellerdir
  • 23-10-2022, 10:58:27
    #12
    Fade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzama bakabilirsiniz, MyBB ile mükemmel bir forum kurabilirim.
    Kocakburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum kurmak kolaydir önemli olan tema ve modellerdir
    amacım forum kurup hem adsense onayı almak hemde insanların kullanabileceği güzel bir site yapmak
    XenForoyu test ettim güzel tema bulabilirsem belki onu yada önerdiklerinize bakıcam
  • 23-10-2022, 17:08:16
    #13
    TRBATU60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amacım forum kurup hem adsense onayı almak hemde insanların kullanabileceği güzel bir site yapmak
    XenForoyu test ettim güzel tema bulabilirsem belki onu yada önerdiklerinize bakıcam
    İnsanlar R10 dururken neden sizin forumunuzu tercih etsin? Bunu küçümsemek için söylemiyorum. Bir projeye başlarken kendinize soracağınız soru bu olmalı. Zira WM Aracı bile bitti.

    Bana kalırsa genel forum bile açılabilir ama artık bu saatten sonra webmaster forumu açılmaz. Çünkü tutmaz. Çünkü R10 tekel ve onun yanına yaklaşamazsınız. Ne zaman ki R10'da olmayıp sizde olan bir ilke imza atabilirseniz, o zaman binlerce kişiyi projenize akın ettirebilirsiniz. Şu an halihazırda; piyasadaki webmaster forumlarının tümü site tanıtım çöplüğüne dönmüş durumda.

    Bir ara websultan vardı, webkurnaz vardı, bir sürü çocukların takıldığı webmaster forumu vardı şu an domainleri bile düşmüş 2022'de tekrar reglenmiş. @rastena; da bu konuda eminim bana katılacaktır.
  • 23-10-2022, 18:08:51
    #14
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlar R10 dururken neden sizin forumunuzu tercih etsin? Bunu küçümsemek için söylemiyorum. Bir projeye başlarken kendinize soracağınız soru bu olmalı. Zira WM Aracı bile bitti.

    Bana kalırsa genel forum bile açılabilir ama artık bu saatten sonra webmaster forumu açılmaz. Çünkü tutmaz. Çünkü R10 tekel ve onun yanına yaklaşamazsınız. Ne zaman ki R10'da olmayıp sizde olan bir ilke imza atabilirseniz, o zaman binlerce kişiyi projenize akın ettirebilirsiniz. Şu an halihazırda; piyasadaki webmaster forumlarının tümü site tanıtım çöplüğüne dönmüş durumda.

    Bir ara websultan vardı, webkurnaz vardı, bir sürü çocukların takıldığı webmaster forumu vardı şu an domainleri bile düşmüş 2022'de tekrar reglenmiş. @rastena; da bu konuda eminim bana katılacaktır.
    Amacım o değil merak etmeyin bende r10 kullanırım zaten benim amacım sadece adsene onayı almak benim önce yaptığım bir iş vardı güzelde para kazandım onu yapamaya çalışıyorum ama bu sefer forum sitesi yaparak yapayım dedim zaten o olmaz diye ben bi taraftan da wordpress üzerinden başka site yapıyorum
    Yani kısacası amacım insanlar gelsin benim forumumu kullansın değil amaç para kazanma