amacım forum kurup hem adsense onayı almak hemde insanların kullanabileceği güzel bir site yapmak
XenForoyu test ettim güzel tema bulabilirsem belki onu yada önerdiklerinize bakıcam
İnsanlar R10 dururken neden sizin forumunuzu tercih etsin? Bunu küçümsemek için söylemiyorum. Bir projeye başlarken kendinize soracağınız soru bu olmalı. Zira WM Aracı bile bitti.
Bana kalırsa genel forum bile açılabilir ama artık bu saatten sonra webmaster forumu açılmaz. Çünkü tutmaz. Çünkü R10 tekel ve onun yanına yaklaşamazsınız. Ne zaman ki R10'da olmayıp sizde olan bir ilke imza atabilirseniz, o zaman binlerce kişiyi projenize akın ettirebilirsiniz. Şu an halihazırda; piyasadaki webmaster forumlarının tümü site tanıtım çöplüğüne dönmüş durumda.
Bir ara websultan vardı, webkurnaz vardı, bir sürü çocukların takıldığı webmaster forumu vardı şu an domainleri bile düşmüş 2022'de tekrar reglenmiş.
@rastena; da bu konuda eminim bana katılacaktır.