Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlar R10 dururken neden sizin forumunuzu tercih etsin? Bunu küçümsemek için söylemiyorum. Bir projeye başlarken kendinize soracağınız soru bu olmalı. Zira WM Aracı bile bitti.

Bana kalırsa genel forum bile açılabilir ama artık bu saatten sonra webmaster forumu açılmaz. Çünkü tutmaz. Çünkü R10 tekel ve onun yanına yaklaşamazsınız. Ne zaman ki R10'da olmayıp sizde olan bir ilke imza atabilirseniz, o zaman binlerce kişiyi projenize akın ettirebilirsiniz. Şu an halihazırda; piyasadaki webmaster forumlarının tümü site tanıtım çöplüğüne dönmüş durumda.

Bir ara websultan vardı, webkurnaz vardı, bir sürü çocukların takıldığı webmaster forumu vardı şu an domainleri bile düşmüş 2022'de tekrar reglenmiş. @rastena; da bu konuda eminim bana katılacaktır.
Amacım o değil merak etmeyin bende r10 kullanırım zaten benim amacım sadece adsene onayı almak benim önce yaptığım bir iş vardı güzelde para kazandım onu yapamaya çalışıyorum ama bu sefer forum sitesi yaparak yapayım dedim zaten o olmaz diye ben bi taraftan da wordpress üzerinden başka site yapıyorum
Yani kısacası amacım insanlar gelsin benim forumumu kullansın değil amaç para kazanma