Arkadaşlar ofis içinde bilgisayarlar arası haberleşme yapılabilecek basit bir script arıyorum. Script tam olarak sekreter ile başkan arasındaki haberleşmeyi sağlayacak. Sekreter telefon kullanmadan başkana pc üzerinden bilgi gönderebilecek (not-resim vb..) başkan gönderilen bilgiyi sesli ve görsel uyarı ile kontrol edebilecek okuyabilecek ve gerekirse cevap yazabilecek.
Amaç sadece telefon trafiğini ortadan kaldırmak olacaktır.
Bu şekilde basit bir script yada program var mı?
Yardımcı olursanız sevinirim.
Ofis İçi Haberleşme Scripti
5
●457
- 15-05-2017, 10:27:56
- 15-05-2017, 10:31:57Çok basit bir program arıyorum hocam. Ayrıca kamu kurumlarının büyük çoğunluğunda bahsettiğiniz uygulamalar malesef kullanılamıyor.Khaaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğim program,script ağ üzerinden çalışması bizim için daha iyi olacaktır. - 15-05-2017, 10:55:00Hocam o zaman çok basit bir arayüzde chat scripti diyelim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

diyleimki localde çalışacaksın xampp a izin verecek mi ? localde çalışmıcaksan kur bi çet skripti tamamdır