• 15-05-2017, 10:27:56
    #1
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    Arkadaşlar ofis içinde bilgisayarlar arası haberleşme yapılabilecek basit bir script arıyorum. Script tam olarak sekreter ile başkan arasındaki haberleşmeyi sağlayacak. Sekreter telefon kullanmadan başkana pc üzerinden bilgi gönderebilecek (not-resim vb..) başkan gönderilen bilgiyi sesli ve görsel uyarı ile kontrol edebilecek okuyabilecek ve gerekirse cevap yazabilecek.

    Amaç sadece telefon trafiğini ortadan kaldırmak olacaktır.

    Bu şekilde basit bir script yada program var mı?

    Yardımcı olursanız sevinirim.
  • 15-05-2017, 10:29:20
    #2
    skype kullansınlar hocam ne gerek var başka şeylere
  • 15-05-2017, 10:31:57
    #3
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    Khaaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    skype kullansınlar hocam ne gerek var başka şeylere
    Çok basit bir program arıyorum hocam. Ayrıca kamu kurumlarının büyük çoğunluğunda bahsettiğiniz uygulamalar malesef kullanılamıyor.

    Bahsettiğim program,script ağ üzerinden çalışması bizim için daha iyi olacaktır.
  • 15-05-2017, 10:46:25
    #4
    chat scripti felan kurucaksın hocam yada wazzap diyleimki localde çalışacaksın xampp a izin verecek mi ? localde çalışmıcaksan kur bi çet skripti tamamdır
  • 15-05-2017, 10:55:00
    #5
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    chat scripti felan kurucaksın hocam yada wazzap diyleimki localde çalışacaksın xampp a izin verecek mi ? localde çalışmıcaksan kur bi çet skripti tamamdır
    Hocam o zaman çok basit bir arayüzde chat scripti diyelim.
  • 15-05-2017, 11:30:34
    #6
    Kamu için diyorsan; Spark tavsiye ederim.