Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
chat scripti felan kurucaksın hocam yada wazzap diyleimki localde çalışacaksın xampp a izin verecek mi ? localde çalışmıcaksan kur bi çet skripti tamamdır
Hocam o zaman çok basit bir arayüzde chat scripti diyelim.