Konu
Ofis İçi Haberleşme Scripti
15-05-2017, 10:55:00
#5
HÜSEYİN BAŞOĞLAN
💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
chat scripti felan kurucaksın hocam yada wazzap
diyleimki localde çalışacaksın xampp a izin verecek mi ? localde çalışmıcaksan kur bi çet skripti tamamdır
Hocam o zaman çok basit bir arayüzde chat scripti diyelim.