Arkadaşlar ofis içinde bilgisayarlar arası haberleşme yapılabilecek basit bir script arıyorum. Script tam olarak sekreter ile başkan arasındaki haberleşmeyi sağlayacak. Sekreter telefon kullanmadan başkana pc üzerinden bilgi gönderebilecek (not-resim vb..) başkan gönderilen bilgiyi sesli ve görsel uyarı ile kontrol edebilecek okuyabilecek ve gerekirse cevap yazabilecek.
Amaç sadece telefon trafiğini ortadan kaldırmak olacaktır.
Bu şekilde basit bir script yada program var mı?
Yardımcı olursanız sevinirim.