• 11-04-2014, 01:19:30
    #1
    Platin üye
    Merhabalar kolay gelsin web.tv kullanan arakdaslar varmı aranızda canlı yayında encoder etmek icin hangi aracı kullanıyorsunuz ve 2-3 kamerayı ve bunun üzerine arada reklam arası biçiminde introlar girme nasıl oluyor bunun icinde ayrı bi program vardır mutlaka kamerayı seçme gibi kullanan arkadaslar varsa bilgilerini bekliyorum örnek veriyorum. ceyhun yılmaz'ın yaptıgı yayın gibi pacya . web. tv gibi örneklere oradan bakabilirsiniz bekliyorm bilgilerinizi
  • 06-05-2014, 20:48:15
    #2
    ncAtaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar kolay gelsin web.tv kullanan arakdaslar varmı aranızda canlı yayında encoder etmek icin hangi aracı kullanıyorsunuz ve 2-3 kamerayı ve bunun üzerine arada reklam arası biçiminde introlar girme nasıl oluyor bunun icinde ayrı bi program vardır mutlaka kamerayı seçme gibi kullanan arkadaslar varsa bilgilerini bekliyorum örnek veriyorum. ceyhun yılmaz'ın yaptıgı yayın gibi pacya . web. tv gibi örneklere oradan bakabilirsiniz bekliyorm bilgilerinizi
    reji masası kurman gerekiyor. veya bazı ücretli programlar onları satın alman gerekli.


    yarın konu altına yazarım program isimlerini
  • 06-05-2014, 23:29:09
    #3
    Platin üye
    FreeKevin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reji masası kurman gerekiyor. veya bazı ücretli programlar onları satın alman gerekli.


    yarın konu altına yazarım program isimlerini
    webtv yetkilileriyle görüştüm hertürlü bilgilendirmeyi yapacaklar ama ben işi biraz askıya aldım cok ilgililer di. ama yine bilgilerini adlarını yazarsan memnun olurum
  • 18-09-2024, 21:47:46
    #4
    ncAtaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webtv yetkilileriyle görüştüm hertürlü bilgilendirmeyi yapacaklar ama ben işi biraz askıya aldım cok ilgililer di. ama yine bilgilerini adlarını yazarsan memnun olurum
    Hocam kusura bakmayın rahatsız ediyorum.Bu web.tv yetkililerine nasıl ulaştınız?Bana bi yardımcı olsanız..