ncAtaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
webtv yetkilileriyle görüştüm hertürlü bilgilendirmeyi yapacaklar ama ben işi biraz askıya aldım cok ilgililer di. ama yine bilgilerini adlarını yazarsan memnun olurum
Hocam kusura bakmayın rahatsız ediyorum.Bu web.tv yetkililerine nasıl ulaştınız?Bana bi yardımcı olsanız..