ncAtaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar kolay gelsin web.tv kullanan arakdaslar varmı aranızda canlı yayında encoder etmek icin hangi aracı kullanıyorsunuz ve 2-3 kamerayı ve bunun üzerine arada reklam arası biçiminde introlar girme nasıl oluyor bunun icinde ayrı bi program vardır mutlaka kamerayı seçme gibi kullanan arkadaslar varsa bilgilerini bekliyorum örnek veriyorum. ceyhun yılmaz'ın yaptıgı yayın gibi pacya . web. tv gibi örneklere oradan bakabilirsiniz bekliyorm bilgilerinizi
reji masası kurman gerekiyor. veya bazı ücretli programlar onları satın alman gerekli.


yarın konu altına yazarım program isimlerini