• 01-01-2011, 15:05:15
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gehinnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun..

    lütfen işi çıkarlarına alet edecek bu dizine editör olmasın! her gelen geçen başvuru yapmasın bir zahmet! vakti olmayan da başvurmasın zaten 1 ay aktif olmazsanız editörlüğünüz otomatik düşüyor.

    bu forumda moderatör olan bi arkadaş editörü olduğu bölümle alakalı wordpress bir site kurmuş, içine botlar doldurmuş ordan burdan haber çekiyor, ve sitesi o alanda TR nin bir numaralı sitelerinin olduğu kategoride dmoz a eklenebiliyor. Ve günlük 100$ a yakın adsense geliri yapıyor.. Başka bi editör olsa sittin sene onaylanmayacak site ama işte ..
    görmesin bu mesajı
  • 01-01-2011, 15:07:59
    #29
    Hayırlı olsun kardeşim senin adına mutlu oldum. İnşallah senin için hayırlı olur... Unutmaki sorumluluğun kat be kat arttı...
  • 01-01-2011, 15:22:29
    #30
    Bende 4 sitem için başvurmamıştım ama onaylanmadı hala


    Hayırlı olsun
  • 02-01-2011, 03:52:40
    #31
    hayırlı olsun arkadaşım umarım şu dmoz birgün bizide görür
  • 02-01-2011, 04:09:09
    #32
    Platin üye
    aros_121 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 4 sitem için başvurmamıştım ama onaylanmadı hala


    Hayırlı olsun
    Başvurmadıysanız onaylanmaması normaldir bence...

    suatbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dmoz editörlüğüm kabul olmuş . Benim gibi iyi niyetli birisi açık dizin projesine fayda sağlayacağını düşünüyorum.
    Bu mutlu haberi sizlerle paylaşmak istedim.
    Açıkcası kendinizi neye binayen iyi niyetli biri olarak tarif ettiniz anlayamadım. Bu tarz bir forumda bu tarz bir açıklama bende her daim farklı düşüncelere sebep olur.

    Nedeni ise bunca DMOZ diye yanıp tutşan insanın olduğu, DMOZ'a site eklemek için paraların teklif edildiği bir yerde bu tarz bir konu bence yanlış olmuş.

    Ama sizin için hayırlı olsun diyelim o halde.
  • 02-01-2011, 04:19:11
    #33
    Üyeliği durduruldu
    suatbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dmoz editörlüğüm kabul olmuş . Benim gibi iyi niyetli birisi açık dizin projesine fayda sağlayacağını düşünüyorum.
    Bu mutlu haberi sizlerle paylaşmak istedim.
    senin gibi iyi niyetli birisi..
  • 02-01-2011, 04:25:17
    #34
    Hayırlı olsun, ne güzel bir haber.
  • 02-01-2011, 04:37:25
    #35
    Hayırlı olsun bende başvurmuştuım editörlük için ama hiç cevap gelmedi hocam. Acaba sizin benim başvurumum hakkında bilgi edinme gibi bir yetkiniz var mı? Bana p.m ile ulaşabilirmisiniz.
  • 02-01-2011, 19:23:26
    #36
    tebrikler son günlerde herkes kabul ediliyor güzel bişey