Hayırlı olsun bende başvurmuştuım editörlük için ama hiç cevap gelmedi hocam. Acaba sizin benim başvurumum hakkında bilgi edinme gibi bir yetkiniz var mı? Bana p.m ile ulaşabilirmisiniz.