• 23-12-2010, 14:38:20
    #10
    _VegaS_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamda beklediğim gibi bir r10 üyesi hemen hiç kaçırmadı
    Şaka yahu.Blog açmayı hiç düşünmedim hiçte niyetim yok
    Hayırlı olsun demeyi unuttuk bu arada.Hayırlı olsun dostum.
  • 23-12-2010, 14:38:36
    #11
    Üyeliği durduruldu
    İlk önce hayırlı olsun

    Sana tavsiyem sağlam editör konu açıp da söylemez başarılar
  • 23-12-2010, 14:40:41
    #12
    Aylardır onaylanmayan bir sitem var , bi el atıverirsin artık :P

    Ücret sorun değil :P
  • 23-12-2010, 14:43:02
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Beo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylardır onaylanmayan bir sitem var , bi el atıverirsin artık :P

    Ücret sorun değil :P


    Hayırlı olsun
  • 23-12-2010, 14:44:38
    #14
    Hayırlı olsun fakat bunun gizli kalması gerekmiyor mu ?
  • 23-12-2010, 14:45:03
    #15
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk önce hayırlı olsun

    Sana tavsiyem sağlam editör konu açıp da söylemez başarılar
    Belkide acemilikten dolayı mutlu olduğumu belirtmek istedim. Farkındaysanız tam kategori ismini söylemedim
  • 23-12-2010, 14:47:23
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısı olsun inşALLAH.
  • 23-12-2010, 15:19:50
    #17
    bende bekliodum kimler isticek onayla diye .d.d.d
  • 25-12-2010, 20:53:18
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Tebrik ederim , hazır girmişken seslen içeriye de çocuğun sitesine gidip gidip dönüyormuşsunuz de ayıp d gelmişken onu alın ieçriye de de yani.