_VegaS_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamda beklediğim gibi bir r10 üyesi hemen hiç kaçırmadı
Şaka yahu.Blog açmayı hiç düşünmedim hiçte niyetim yok
Hayırlı olsun demeyi unuttuk bu arada.Hayırlı olsun dostum.