Konu
Dmoz editörlüğüm kabul olmuş
23-12-2010, 14:38:20
#10
sever2k7
_VegaS_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tamda beklediğim gibi bir r10 üyesi hemen hiç kaçırmadı
Şaka yahu.Blog açmayı hiç düşünmedim hiçte niyetim yok
Hayırlı olsun demeyi unuttuk bu arada.Hayırlı olsun dostum.