WebWOLF adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
DMOZ Editörlük
56
●3.745
- 30-06-2010, 02:24:13Dün birisi bana alenen rüşvet teklif etti. Bu tip sorunlarlada karşılaşıyoruz.SahiNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi bu işi kötüye kullanmamak gerekiyor. Sonuçta Dmoz babamızın oğlunun değil.. - 30-06-2010, 04:23:28Halen DMOZ hakkında atıp-tutma işlemi yapan kişiler, "DMOZ ditörleri ücretli dizine ekliyor." şeklinde genelleme/yazılar yazdıklarında ispat istediğimde neden cevap dahi veremiyor?
Bu 2. konudaki 2. aynı şeyi söyleyişimdir, eğer varsa ücret karşılığı link ekleyen DMOZ editörleri gösterin kanıtınızı bizzat kendim cateditall'lara şikayette bulunayım. - 30-06-2010, 04:30:56Buna kanıt olarak ne gösterilebilir?SavaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örnek: Banka dekontu mu - 30-06-2010, 11:00:24Burada tekeline alıp bizi eklemeyen, sadece kendi sitelerini ekleyen ve elinde oynatan suçlu değilde biz mi suçluyuz ? Normal yollarla 100 kere başvurduk biz , ondan sonrada adamı ekledik ve kabul etmemesinin nedenini sorduk herif bize rüşvet teklif etti , artık yapacaksın herif eklemiyor kendi sitelerini geçmeyelim diye .Başka bir çözüm yolun varsa gel anlat.Bize rüşvetten başka bir yol bırakmayıp , üstünede gelip rüşvet teklif ediyorsa yapacak bir şey yok.DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben genelleme yapmadım dikkatinizi çekerse , sadece işinize gelen bir yerden alıntı yapıp ordan durumu lehinize çevirmeye çalışmışsınız ama olmamış ;DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herif siteyi açıyor , aynı gün dmoz'a ekliyor ve ertesi gün site 1.sayfada dalgalanmaya başlıyor . Sen o kadar uğraş didin 1.sayfaya çıkacaksın diye herif sadece editör diye anında 1.sayfada.Başına gelmeyen anlamaz bunuAlıntı
Üstüme alınıp cevap vereyim ;SavaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O sıralarda r10 üyeliğim bile yoktu , karşılığında para değil link gibisinden bir şey istemişti...
Ekleme : Kanıt olarak editörle konuşulan bir şey yok lakin bizim adminlerle 12 eylül 2009 tarihli panelden konuştuklarımız var , 1-2 kişiye pm ile gönderebilirim. - 30-06-2010, 11:02:44Bildiğim DMOZ editörleri var r10'da, belkide okuyorlardır ki bir arkadaşımız, DizZy cevap atmış konuya. Eğer kurallara uygunsan, gerekli şekilde forumu doldurduysan ve kapasite sende varsa, alınırsın, neden alınmayasın. Ama çok çok dikkatli davranıyorlar, editör alımlarında..gaseria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2010, 11:10:58konuşma logları, ekran görüntüleri vs vs illaki kanıt koyulmak istendikten sonra birşeyler bulunur.ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

