WebWOLF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birşey merak ediyorum editör arkadaşlar bir kazancınız oluyormu? Yoksa sadece "dmoz editörüyüm" olayımı oluyor ?

Cevabını bilmediğim için soruyorum.
Hayır gönüllü olarak yapılıyor bu iş. wikipedia gibi...