Arkadaşlar Dmoz Sayfasında editörlük başvurusu gibi bi link gördüm. Başvuru yaptım sizce onaylanırmı?
ayrıca r10.net 'te dmoz editörü varmı ?
Bildiğim DMOZ editörleri var r10'da, belkide okuyorlardır ki bir arkadaşımız, DizZy cevap atmış konuya. Eğer kurallara uygunsan, gerekli şekilde forumu doldurduysan ve kapasite sende varsa, alınırsın, neden alınmayasın. Ama çok çok dikkatli davranıyorlar, editör alımlarında..