• 13-11-2009, 17:22:41
    #28
    pm geldi..tşklerr..+Rep
  • 13-11-2009, 17:23:07
    #29
    pm geldi teşekkürler
  • 13-11-2009, 18:11:06
    #30
    Hocam güzel paylaşım yapıyorsunuzda sınırlama yapmasanız

    geçende başlığınız vardı göremeyenler kalıyor yani tamam blog okadar önemli değilde okadar yazamayan merak edenler var. Normal yazsanız daha iyi olur bence. herkez açarsa ilk 5 kişiye vericem derse paylaşım olmaz. Paylaşım herkez tarafından görülebilen birşeydir. Sınırlama yapmamanız gerek.
  • 13-11-2009, 18:14:31
    #31
    Peki bunu sınırsız şekilde yayınlarsam o sitenin çöpe dönüşecegini düşünmedinizmi Ben paylaştıgım kişilerin yararına olmasını istiyorum, o kişilerin çöp siteye gönderen linklerin bi degerinin olmayacagına inanıyorum.
  • 13-11-2009, 18:15:31
    #32
    Üyeliği durduruldu
    bende
  • 13-11-2009, 18:15:35
    #33
    pm alabilir miyim ?
  • 13-11-2009, 18:16:33
    #34
    Paylaşım bitmiştir arkadaşlar. P.m istemeyiniz diger paylaşımlarımda yazabilirsiniz teşekkür ederim.
  • 13-11-2009, 18:18:27
    #35
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam güzel paylaşım yapıyorsunuzda sınırlama yapmasanız

    geçende başlığınız vardı göremeyenler kalıyor yani tamam blog okadar önemli değilde okadar yazamayan merak edenler var. Normal yazsanız daha iyi olur bence. herkez açarsa ilk 5 kişiye vericem derse paylaşım olmaz. Paylaşım herkez tarafından görülebilen birşeydir. Sınırlama yapmamanız gerek.
    Herkese verilince asıl paylaşım yapılmış olmuyor
  • 13-11-2009, 18:58:42
    #36
    tüh kaçırdık