Hocam güzel paylaşım yapıyorsunuzda sınırlama yapmasanız
geçende başlığınız vardı göremeyenler kalıyor yani tamam blog okadar önemli değilde okadar yazamayan merak edenler var. Normal yazsanız daha iyi olur bence. herkez açarsa ilk 5 kişiye vericem derse paylaşım olmaz. Paylaşım herkez tarafından görülebilen birşeydir. Sınırlama yapmamanız gerek.
Herkese verilince asıl paylaşım yapılmış olmuyor