Hocam güzel paylaşım yapıyorsunuzda sınırlama yapmasanız

geçende başlığınız vardı göremeyenler kalıyor yani tamam blog okadar önemli değilde okadar yazamayan merak edenler var. Normal yazsanız daha iyi olur bence. herkez açarsa ilk 5 kişiye vericem derse paylaşım olmaz. Paylaşım herkez tarafından görülebilen birşeydir. Sınırlama yapmamanız gerek.