• 26-05-2007, 19:49:40
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    affetmekyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet dmoz'un editörleri genellikle kürt sanırım profillerinden belli oluyor

    sorunun cevabı açık : girmez içeriği geliştirmen kullanıcıya hitap etmen lazım ama kullanıcının içeriğini geliştirmesini istiyen bir yöntem var sitende
    Böyle bir ithamda bulunmaya hakkınız yok.Genelleme yapamazsınız.
    Ben de bir editörüm,Türklüğümle de gurur duyan bir editörüm ...
  • 26-05-2007, 22:29:14
    #20
    Arkadaşlar Kürtleri övseniz kötü mü onlarda bir millet, rusları, amerikalıları, ingilizleri övebiliyoruz da yüzlerce yıl bir arada yaşadığımız Kürtleri neden övmeyelim. PKK deseniz orası ayrı. Bu arada K. Irak da iyice kızıştı. Allah yardımcımız olsun...
  • 29-05-2007, 19:16:46
    #21
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kürtleri överek mi girecem oraya
    ben almiyayim
    sitemde ben olayım tek oda yeter
    Kesinlikle yanılıyorsunuz. Birşey yazmadan önce 2. kez düşünün lütfen!
  • 29-05-2007, 23:47:08
    #22
    hkn
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Olayları nereden nereye getiriyorsunuz ya...

    Dmoz objektif olmadı olamazda bence...

    Güzelim siteleri almazlarken ne siteler dmozda geziniyor...

    Boşuna tartışmayalım...
  • 30-05-2007, 00:26:31
    #23
    hkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olayları nereden nereye getiriyorsunuz ya...

    Dmoz objektif olmadı olamazda bence...

    Güzelim siteleri almazlarken ne siteler dmozda geziniyor...

    Boşuna tartışmayalım...
    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmanın bir örneği.
  • 30-05-2007, 01:19:29
    #24
    Kesinlikle katılıyorum...
  • 31-05-2007, 21:23:30
    #25
    Incubus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmanın bir örneği.
    Ağzı olan konuşuyor...

    Bilip bilmeden insanları tanımadan kime laf söylüyorsun?
  • 31-05-2007, 22:10:08
    #26
    bizimde amacımız zaten kürtleri kötülemek değil.
    kürtlerin içindeki pkk yi silmek.
    ingilizler amerikalıları kim övüyor?
    ben övmüyorum. sömürgecilerin neyini öveyim?
    övecek bi devlet varsa osmanlı devleti bence tabi.
  • 01-06-2007, 12:24:52
    #27
    hkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağzı olan konuşuyor...

    Bilip bilmeden insanları tanımadan kime laf söylüyorsun?
    Konuşuyorum çünkü DMOZ'daki insanları sizden daha iyi tanıyorum. Adamlar maaşlı işçimi ki gece gündüz uğraşıp sizin sitenizi eklesin? Şöyle diyeyim; DMOZ editörleri sadece yetenekli gönüllü insanlar.