bizimde amacımız zaten kürtleri kötülemek değil.
kürtlerin içindeki pkk yi silmek.
ingilizler amerikalıları kim övüyor?
ben övmüyorum. sömürgecilerin neyini öveyim?
övecek bi devlet varsa osmanlı devleti bence tabi.