Arkadaşlar Kürtleri övseniz kötü mü onlarda bir millet, rusları, amerikalıları, ingilizleri övebiliyoruz da yüzlerce yıl bir arada yaşadığımız Kürtleri neden övmeyelim. PKK deseniz orası ayrı. Bu arada K. Irak da iyice kızıştı. Allah yardımcımız olsun...