Incubus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
DMOZ editörü ile bizzat mail ile görüştüm. Sitemizin DMOZ standartında olduğunu sadece sitemizi yanlış eklemiş olabileceğimizi söylemişti. Ve editörün tarif ettiği tarzda ekledik.
Ancak aradan geçen aylara rağmen sonuç "0" . Şimdi burada suç kimin ?
Ben DMOZ editöründe bulurum suçu...