arkadaslar eger konu yanlis yere actiysam kusuruma bakmayin. simdi benim sorum. sitemde realist ve sayyac var, realiste 10k gösteriyor sayyac'da ise 5k gösteriyor..
acaba hangisi ortalama dogru! cvplariniz icin simdiden tskler.
realist mi sayyac mi
11
●934
- 17-12-2008, 22:13:55kesinlikle sana katılıyorum ılk baslarda doruya yakın dı sonuclar ama artık 1/4 anca gosterıyorSync adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle