Konu
realist mi sayyac mi
12-12-2008, 17:35:50
#7
StranqeR
Üyeliği durduruldu
ikiside iyi fakat realist derim çünkü realist canlı olarak gösteriyor sitedeki aktif kullanıcıları ayrıca realistte istatistiklerini gizleyebiliyosun ama sayyacta gizlenmiyor ( sanırım ücretli hesap durumu var )