Konu
realist mi sayyac mi
17-12-2008, 22:13:55
#9
Ahmet121
Sync adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sayyaca ben güvenmiyorum sebebi ise 20 misafir var iken forumda ertesi gun sayyac istatislerine bakıyom 4-5 kişi
kesinlikle sana katılıyorum ılk baslarda doruya yakın dı sonuclar ama artık 1/4 anca gosterıyor