arkadaşlar sabah bir baktım 518 tane yahoo botu sitede bu sizce normalmidir? ilk defa başıma geliyorda bu konuda bilgi verebilecek arkadaşlara teşekkür ederim
normaldir yahoo zaten sürekli yüksek sayıda salıyor botlarını 200-300 bu sabah saatlerinde yüksek sayıları bulabiliyor. yani dememe gerek yok ama korkacak birşey yok
saat 14-10 hala yahoo botları sitedeler loglardanmıdır diye baktım yok üye giriş saati ile bir iki dk var arasında ne yapıyorlar bunlar böle indexlenme böle bişi olsa gerek teşekkürler dostum verdiğin bilgi için