Konu
Yahoo tüm botları siteme göndermiş?
18-10-2006, 14:19:44
#3
LocKeD5
saat 14-10 hala yahoo botları sitedeler loglardanmıdır diye baktım yok üye giriş saati ile bir iki dk var arasında ne yapıyorlar bunlar böle
indexlenme böle bişi olsa gerek
teşekkürler dostum verdiğin bilgi için