Konu
Yahoo tüm botları siteme göndermiş?
18-10-2006, 09:24:14
#1
LocKeD5
arkadaşlar sabah bir baktım 518 tane yahoo botu sitede bu sizce normalmidir? ilk defa başıma geliyorda bu konuda bilgi verebilecek arkadaşlara teşekkür ederim