• 05-02-2013, 16:35:12
    #10
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam konuyla alakasi yok, ben de zamaninda cok aramistim. arayip bulamayan arkadaslara yardimci olmak icin paylastim, kimse kimsenin ekmegine mani olamaz zaten, sadece maksat insanlar faydalansin.
    He anam he, aferin
  • 05-02-2013, 17:27:42
    #11
    technodahi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    He anam he, aferin
    bitmediniz dimi...
  • 05-02-2013, 18:13:06
    #12
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bitmediniz dimi...
    Farkındaysan bitmeyen sizlersiniz.

    Eğer adamın veya bir başkasının böyle bir ihtiyacı olsa gidip yardım kategorisine "Türkiye haritası html5" arıyorum yazardı ve sen de giderdin altına mesaj atardın.

    Adam gelmiş "Ücretli Script Yazdırma" bölümüne mesaj atmış ve yazdırmak istediğini belirtmiş.

    Biri gelmiş ve henüz "muvaffak" yazmayı bilmezken, iş alındı mesajının üstüne "ben de yaparım he" demiş.

    Bir diğeri ise "ben de destek almak istiyorum" demiş ve bana PM atmış ancak PM'lerde fiyat konusunda benimle anlaşamadığı için çirkeflik yapıp "Bedavaya buldum zaten, kardeş sen de bundan alma hıh!" tribi yapmış kendi kafasınca.

    ve sen, konuyla alakasının olmadığını söyleyip gelip başka insanlara yardımcı olmak adına link paylaştığını söylemişsin. Bre adam! Eğer yardımcı olmak istiyorsan git blog tut veyahut git yardım forumunda "*ÇÖZÜM*" başlıklı "Türkiye Haritası HTML5" konusu aç ve altına linkini at.

    Neyin kafasındasınız siz üçünüz ve üçünüz gibi olan yüzlerceniz? Konuyu öyle bir hale getirmişsiniz ki bundan sonra bakacak olan birisi adamı üttüğümü zanneder, ne referans kaldı ne bir şey!
  • 05-02-2013, 18:29:05
    #13
    technodahi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farkındaysan bitmeyen sizlersiniz.

    Eğer adamın veya bir başkasının böyle bir ihtiyacı olsa gidip yardım kategorisine "Türkiye haritası html5" arıyorum yazardı ve sen de giderdin altına mesaj atardın.

    Adam gelmiş "Ücretli Script Yazdırma" bölümüne mesaj atmış ve yazdırmak istediğini belirtmiş.

    Biri gelmiş ve henüz "muvaffak" yazmayı bilmezken, iş alındı mesajının üstüne "ben de yaparım he" demiş.

    Bir diğeri ise "ben de destek almak istiyorum" demiş ve bana PM atmış ancak PM'lerde fiyat konusunda benimle anlaşamadığı için çirkeflik yapıp "Bedavaya buldum zaten, kardeş sen de bundan alma hıh!" tribi yapmış kendi kafasınca.

    ve sen, konuyla alakasının olmadığını söyleyip gelip başka insanlara yardımcı olmak adına link paylaştığını söylemişsin. Bre adam! Eğer yardımcı olmak istiyorsan git blog tut veyahut git yardım forumunda "*ÇÖZÜM*" başlıklı "Türkiye Haritası HTML5" konusu aç ve altına linkini at.

    Neyin kafasındasınız siz üçünüz ve üçünüz gibi olan yüzlerceniz? Konuyu öyle bir hale getirmişsiniz ki bundan sonra bakacak olan birisi adamı üttüğümü zanneder, ne referans kaldı ne bir şey!
    Neyin kafasindasin birader? Blog tut falan filan, burasi bir forum, birisinin biseye ihtiyaci varsa diger bir kiside de biseyler varsa burda paylasir.

    Paylastigim link benim degil, arti ucretsiz degil. Iyi o zaman sen is yapican diye elimizde birsey varsa yardimci olmak icin paylasmayalim kimseyle. Madem turkiye haritasi yapiyorsun, sende git o zaman ac basligini html5 turkiye haritasi yapilir diye, gelip altina yazacak halimiz yok, bu konu senin konun degil, gelipte senin konunun altina da yorum yapmadik. Yukarda da yazdim kimse kimsenin ekmegine mani olamaz diye, kimsenin oldugu da yok. Isteyen alir isteyen yaptirir.

    Ucretli satilan wp temalari var diye, gelip burda tema yaptirmak istemeyen mi var? Yada satilan eklentiler oldugu halde, eklenti yaptirmak isteyenler mi tukendi? Hazir skriptler oldugu halde, gelip ozel siparis vermek istemeyen mi kaldi? Birakin bu isleri, sacma sapan yorum yapmayi.

    Is yapilamsini istiyorsa birisi gelir teklifini verirsin, gorursem bir baslik ta bak burda isini gorecek bisey var diye paylasirim, adam gider istedigine yaptirir var mi daha otesi yok. Hadi bakin isinize, aksam aksam simdi burda tartismaya hic niyetim yok. Adamin isi gorulmus, is olmus bitmis, gelmisim altina yazmisim buldugum bir linki, gorende kariyerini bitirdik zannedicek. Harbi hangi kafadasiniz bilmiyorum...
  • 05-02-2013, 18:56:28
    #14
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyin kafasindasin birader? Blog tut falan filan, burasi bir forum, birisinin biseye ihtiyaci varsa diger bir kiside de biseyler varsa burda paylasir.

    Paylastigim link benim degil, arti ucretsiz degil. Iyi o zaman sen is yapican diye elimizde birsey varsa yardimci olmak icin paylasmayalim kimseyle. Madem turkiye haritasi yapiyorsun, sende git o zaman ac basligini html5 turkiye haritasi yapilir diye, gelip altina yazacak halimiz yok, bu konu senin konun degil, gelipte senin konunun altina da yorum yapmadik. Yukarda da yazdim kimse kimsenin ekmegine mani olamaz diye, kimsenin oldugu da yok. Isteyen alir isteyen yaptirir.

    Ucretli satilan wp temalari var diye, gelip burda tema yaptirmak istemeyen mi var? Yada satilan eklentiler oldugu halde, eklenti yaptirmak isteyenler mi tukendi? Hazir skriptler oldugu halde, gelip ozel siparis vermek istemeyen mi kaldi? Birakin bu isleri, sacma sapan yorum yapmayi.

    Is yapilamsini istiyorsa birisi gelir teklifini verirsin, gorursem bir baslik ta bak burda isini gorecek bisey var diye paylasirim, adam gider istedigine yaptirir var mi daha otesi yok. Hadi bakin isinize, aksam aksam simdi burda tartismaya hic niyetim yok. Adamin isi gorulmus, is olmus bitmis, gelmisim altina yazmisim buldugum bir linki, gorende kariyerini bitirdik zannedicek. Harbi hangi kafadasiniz bilmiyorum...
    Linkin ücretli olduğunu görmedim diğer elemanlarınkini görünce sinirlenip bastım yazdım, kusura bakma kardeş, hakkını helal et
  • 05-02-2013, 19:04:47
    #15
    technodahi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linkin ücretli olduğunu görmedim diğer elemanlarınkini görünce sinirlenip bastım yazdım, kusura bakma kardeş, hakkını helal et
    Neye sinirleniyorsun? Senin tekelinde mi burası, 50 lira alacağım diye insanlığından olmuşsun, sen muvaffak nasıl yazılıyor bilsen ne olur bilmesen ne olur. Önce adam olmayı öğren! İnsan gibi iş için yazı yazmışız oraya. İnsanlar o yazdığından sonra müşteriyi senin deyişinle "üttüğünü" düşünmez artık. Ama nasıl karaktersiz biri olduğunu gördü insanlar. Almışsın işi zaten, ne çemkiriyorsun daha anlamadım ki
  • 05-02-2013, 19:13:22
    #16
    Sorun degil, hepimiz bazen bir anda sinirlenebiliyoruz. Benim yazdiklarimda pek hos degil. Sen de hakkini helal et. Dedigim gibi herkes kazanacagini kazanir, herkesin nasibini Allah belirler. Herkese hayirli kazanclar.