technodahi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linkin ücretli olduğunu görmedim diğer elemanlarınkini görünce sinirlenip bastım yazdım, kusura bakma kardeş, hakkını helal et
Neye sinirleniyorsun? Senin tekelinde mi burası, 50 lira alacağım diye insanlığından olmuşsun, sen muvaffak nasıl yazılıyor bilsen ne olur bilmesen ne olur. Önce adam olmayı öğren! İnsan gibi iş için yazı yazmışız oraya. İnsanlar o yazdığından sonra müşteriyi senin deyişinle "üttüğünü" düşünmez artık. Ama nasıl karaktersiz biri olduğunu gördü insanlar. Almışsın işi zaten, ne çemkiriyorsun daha anlamadım ki