Popmundo tarzı script yazdırılacak.
5
●1.047
- 31-08-2010, 00:09:19r10 da bu scripti yazacak bir sürü kişi var yanlız tek kişiyle olacak iş olmadığı için belki grup oluşturmada sorun çıkabilir ki şirket olarak r10 da takılanlar da var bence çıkabilir yapan hocam kolay gelsinOGAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
