OGAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Binle felan olabilecek birşey değil bu
Onun veritabanı sistemini yazdırmak bile 10 binlere maal olur...
Zaten popomunda scriptinide 10 da yazabilecek pek adam çıkacağınıda sanmıyorum...
r10 da bu scripti yazacak bir sürü kişi var yanlız tek kişiyle olacak iş olmadığı için belki grup oluşturmada sorun çıkabilir ki şirket olarak r10 da takılanlar da var bence çıkabilir yapan hocam kolay gelsin