Hocam scripti bilmem ama eğer yazdırma işlemi biterse yöneticilik yapmayı çok isterim. Oyun yöneticiliği yani. Eğer sizde kabul ederseniz yönetici olmak isterim.

Hayırlı ramazanlar...