50.xxx ve üzeri gibi bir bütçeniz yoksa bu işe girmanizi tavsiye etmem.
İzmirde yazılım firmasıyız. Sözleşmeli olarak işinizi yapabiliriz. 7/24 teknik destek hattımız var.
Okey - 101 Scripti yazdılırlacak ( hakkarim tarzı )
10
●5.708
- 05-05-2010, 18:46:31https://www.r10.net/script-satisi/626...-51-pisti.htmlmturkyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burayı inceleyebilirsiniz....