• 04-05-2010, 12:45:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    50.xxx ve üzeri gibi bir bütçeniz yoksa bu işe girmanizi tavsiye etmem.

    İzmirde yazılım firmasıyız. Sözleşmeli olarak işinizi yapabiliriz. 7/24 teknik destek hattımız var.
  • 05-05-2010, 18:46:31
    #11
    mturkyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banada bu şekilde bir script lazım arkadaşlar özel mesaj ile dönerseniz çok iyi olur.
    https://www.r10.net/script-satisi/626...-51-pisti.html
    burayı inceleyebilirsiniz....